SPRAWDŹ JAKI MATERAC
BĘDZIE DLA CIEBIE NAJLEPSZY

jaki materac do spania wybrać - interaktywny poradnik

Gwarancja najlepszego wyboru!


TESTUJ MATERAC PRZEZ 30 DNI!

Wszystkie materace
wysyłamy za 0 zł!

darmowa dostawa materacy Koło Mkfoam

PROMOCJA! PRAWDZIWE RATY 0%

Bezpieczne płatności

bezpieczne płatności w sklepie MkFoam Koło MATERACe
 MkFoam Koło MATERACe Kontakt

Kontakt

575 826 995
7 dni w tygodniu
8:00-21:00
 MkFoam Koło MATERACe Porady

Poradnik - wszystko
o materacach i śnie

 MkFoam Koło MATERACe FAQ

Najczęściej zadawane
pytania (FAQ)

 MkFoam Koło MATERACe logo

Dostawa

 
  • Darmowa dostawa dotyczy wszystkich zamówień
  • Twoje zamówienie wysyłane jest bezpośrednio z fabryki.
  • Czas oczekiwania wynosi około 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
  • Dostawy produktów gabarytowych (materace, łóżka) realizuje firma DTS. Pozostałe przesyłki wysyłamy firmami DPD oraz Fed Ex
  • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone
  • Przesyłki dostarczane są od godz. 8 do godz 20, ale zawsze dzień wcześniej podawany jest 2 godzinny przedział, kiedy dostawa zostanie zrealizowana. Dodatkowo podajemy numer do kuriera, z którym można w dniu dostawy skontatkować się i umówić.
  • W dużych miastach istnieje możliwość zamówienia dostarczenia materaca o konkretnej godzinie:  w godzinach 16-18 (koszt 30 zł), bądź w godzinach 18-21 (koszt 50 zł) - prosimy o kontakt w sprawie ustalenia godzin dostawy.

Materace mogą zostać wysłane do każdego kraju w Europie - prosimy o kontakt. 

Materace, łóżka, stelaże są wysyłane jako przesyłki gabarytowe. Wszystkie te produkty zostaną do Państwa dostarczony przez dwuosobowy zespół. Kurierzy wniosą materac, bez względu czy jest to dom jednorodzinny, czy 10 piętro bloku.

Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Materace i łóżka zawsze są zabezpieczone grubą warstwą folii, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone.

Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a  oryginał przesłany na adres sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl