SPRAWDŹ JAKI MATERAC
BĘDZIE DLA CIEBIE NAJLEPSZY

jaki materac do spania wybrać - interaktywny poradnik

Gwarancja najlepszego wyboru!


TESTUJ MATERAC PRZEZ 30 DNI!

Wszystkie materace
wysyłamy do 48h !

darmowa dostawa materacy Koło Mkfoam

PROMOCJA! PRAWDZIWE RATY 0%

Bezpieczne płatności

bezpieczne płatności w sklepie MkFoam Koło MATERACe
 MkFoam Koło MATERACe Kontakt

Kontakt

575 826 995
7 dni w tygodniu
8:00-21:00
 MkFoam Koło MATERACe Porady

Poradnik - wszystko
o materacach i śnie

 MkFoam Koło MATERACe FAQ

Najczęściej zadawane
pytania (FAQ)

 MkFoam Koło MATERACe logo

Dostawa

 
  • Darmowa dostawa dotyczy wszystkich zamówień
  • Twoje zamówienie wysyłane jest bezpośrednio z fabryki.
  • Czas oczekiwania wynosi około 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
  • Dostawy produktów realizuje firma ROHLIG SUUS Logistics SA.
  • Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
  • Istnieje możliwość wniesienia materaca, jest to usługa dodatkowo płatna 29 zł (powyżej 3 piętra bez windy, dodatkowo 30 zł za każde dodatkowe piętro). 
  • Przesyłki dostarczane są od godz. 9 do godz. 16. Istnieje możliwość zamówienia dostarczenia materaca o konkretnej godzinie:  w godzinach 16-18 (koszt 30 zł), bądź w godzinach 18-21 (koszt 50 zł)

Materace mogą zostać wysłane do każdego kraju w Europie - prosimy o kontakt. 

Materace i stelaże są wysyłane jako przesyłki gabarytowe. Wszystkie przesyłki dostarczane są pod drzwi klienta. Niestety kurier nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta, jednak często można liczyć na taka pomoc. Z góry przepraszamy Państwa za jakiekolwiek niedogodności związane z tym faktem.

Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Materace i stelaże zawsze są zabezpieczone grubą warstwą folii stretch, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone.

Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a  oryginał przesłany na adres sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl